lalalov!

fan vad härligt de är med lov! jag älskaaaaar de.  att göra allt som man vill och bara chilllllaaaaa:D
Ikväll ska ja ut med jonna, kommer nog bli toppen kul som de var förra fredagen!:) jag orkar inte berätta om lovet så mkt, jag har varit med flera underbara vänner, gått på stan jaa haft de bara jätte trevligt. MEeeeeeen snart back to reality eller hur man säger känns fan inte lockande men så är de bara. Typ 8 veckor kvar bara väl?!  sen sommar lov! nu måste ja ta tag i lite saker så att ja är redo för kvällen =)   saknar min underbarabästa kompis Nina jätte mkt, hoppas fan att du kommer hit något före sommarlovet, de är ju en evighet dig! pusspusssspussspussssssss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0