måndagis 20 april

Idag så var de ju första dagen på skolan efter påsklovet, riktigt segt plus att maja var borta o då blir de ennu segare. Men dagen gick rätt fort endå. 
Efter skolan så gick jag hem duktig som jag är.  När jag kom hem så tog jag han dom mig lilla häst, jag ska tävla på lördag och känner mig inte alls redo, men de gör man väl typ aldrig.   Sen har jag också hunnit med att äta en jätte god middag med pappa och några släktingar som var och hälsade på, städat mitt rum rätt mycket och badat ett långt skööönt bad:)   
Och........  Idag är ingen speciell dag för i dag är det barnbidragets dag! weeehooooo!;)    som jag väntat. 
När jag städade rummet så hittade jag två gamla digitalkameror med lite rätt gamla bilder.  kul! Den på mig är ifrån i sommras. Den på min lillebror har jag ingen aning, kanske två år,  söt var den iaf:)


Nu ska jag hoppa i säng och sova gottttttttt.
juste..
http://www.youtube.com/watch?v=ZGf9WESF5SQ  Även fast låten är rätt gammal så är den skit bra! Man blir så glad av den :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0