20 december

Åååååh nu  är det bara en och en halv skoldag kvar! sköönt! Jag har inga planer alls för lovet så de ska bli såå skönt o sova och ta dagen som den kommer lixoom :) hehe.
Helgen har varit braä iallfall. I fredags så kom Emma, Liv och Sara hit för förade lite med mig, de var riktigt kul sedan for vi vidare till spikis där det blev dans tills de var dax för hemfärd. 
I går så tog jag det bara lungt hela dagen, på kvällen så bakade jag karl johan och hanna lussebullar och knäck :) Gör allt för lite julstämning just nu..   Och i dag så har jag bara myst hela dagen. Skulle plugga ikväll men jag har inte orkat.
Bilder från helgen tar jag en annan gång :) nu ska jag klä granen med min lillebror och sedan sova! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0