halsfluss?

Idag är en sån dag som man inte vill ha. Allt känns helt värdelöst och kasst.

Igår frös jag skit mycket hela dagen och när jag kom hem från skolan runt 3 halv 4
så gick jag o la mig sov i princip från dess till kl 10 i morse.
Eftersom att jag kände mig dålig i går så tänkte jag att de är bäst att stanna
hemma i dag men självklart så känner jag mig mycket bättre
förutom min hals som gör sjukt jävla ont.
Känns som om att de är en bulle ivägen när jag sväljer plus att de svider. 

Det är helt galet, förra året ville jag typ vara hemma varje dag från skolan
och sket i om jag missade mycket oså medans nu vill jag till skolan och är
rädd att missa något spännande eller viktigt. känns riktigt tråkigt att inte vara
där idag.

Jag har suttit och kollat på en massa utlandsbilder, fan alltså. Ge mig sol eller gör mig iallafall brun. Livet är tusen gånger lättare när man är det.


Ingen utlandsbild men jag var iallafall brun :(

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0