jobbelijobbjobb

Hejhoppp! Jag kom precis hem ifrån folkets hus där jag jobbat hela kvällen eller ja sen kl 16.. Missade fotbollen och allt på skolan:( Men det är värt pengarna såååaattee.
Första fredag på riktigt länge som jag inte gör något, känns faktiskt konstigt och riktigt tråkigt men men.
Jag har hästarna hela helgen vilket betyder brulle-helg eller brownsville-helg ja man kan kalla de vad man vill helt enkelt :) heheheoh.

Jag måste bara berätta om min dröm i natt eller ja först ringde alarmet sen stänge jag av de och somnade om och då drömde jag världens sjukaste sak.. fyfan! tänk om man var synsk eller vad de heter och ser in i framtiden.. Ialllafall så i drömmen så var jag gravid med tvillingar, jag var lika gammal som jag är nu och tyckte att de var så otroligt mysigt med magen och sparkarna som jag kände var bara jätte mysiga typ. När jag gick på skolan o så så hade jag kläder dom bara framhävde magen för att jag tyckte den var så fin men den var helt galet stor, såg typ ut som ett dinosarie ägg eller nått.. jaaaa mer än så minns jag inte men den kändes så VERKLIg att när jag vaknade så var jag tvungen att känna på magen och verkligen försäkra mig om att allt var en dröm haaaha.

Nu ska jag sura över att mamma glömde lämna min väska här i dag så jag har inte min bärbara utav bara stationära data och på den har jag inge bra filmer. Jag hade ju till och med laddat hem filmer för att ha för denna helg. AJA tur att hon kommer hit i morgon typ kl9 på morgonen :)

Jag och min Logi för några år sen :)
Eftersom att min helg kommer för de mesta bestå utav honom så fick de bli en bild på ööööss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0