Söndag iiigen

Och lika trött är jag för det typ, la mig i sängen o tänkte sova för en timma sen men blev fast på fejjan. Finns alltid saker att kolla och göra där såå kul.


Helgen har varit bra, mamma åkte till sthlm i fredags så jag har haft huset för mig själv
vilket ledde till lite fest i fredags at my crib,  blev en rätt så lyckad ferre.
Jag hade roligt och inget blev stulet eller förstört så då ska man väl vara nöjd ;)
Kom inte i säng förän vid halv 6 så lördagen blev ju som den blev
men alla som sov här drog hem vid 12 och då blev jag och pauline endå rätt aktiva,
vi lagade mat och bakade kakor för en hel armé.
Städade Och så klart kollade på tv.
På kvällen så kom Linnea och Jocke hit, vi drack kaffe, te och kollade på tv.
Efter ett tag gick alla hem och då la jag mig och sov som en stock tills kl 12 i dag
då kaninis ringde och väckte mig. 
Idag har jag bara städat och städat typ fast vid 18 tiden då mamma kom hem så var de
första hon hittade en öl flaska så var nog inte så duktig endå hehe.

De få bilder jag har sen i fredags har jag redan lagt upp men här är någon från igår,
så söta så fina.



Kommentarer
Postat av: matilda

meen elin du som e så extremt duktig på att städa, hur kunde du missa en ölflaska hahaa;P:D

2009-12-07 @ 08:08:25
URL: http://matildathuresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0