dagen före min dag

I dag är de dagen före min dag, de firar jag med en middag med min familj på lilla ziam:)  De är ju såå gott där! och min pappa är inte hemma i morgon så han tänker nog ge mig presenter i kväll ist, undra vad jag får av han!:)
Iallafall så har min helg bara varit lugn och skön. Fredag kväll så var jag och maja på pause hela kvällen, där kan man sitta och dricka latte och prata i flera timmar, så himla mysigt ställe, sen åkte vi hem och sov typ.  Igår var jag bara hemma, städade o tog de lungt.
På kvällen kom Majabaja o clarafara. Vi satte igång en film -an american crime herregud vilken hemsk film baserad på en verklig händelse, helt sjukt. Och i dag har jag och maja legat i sängen typ heeela dagen, clara åkte hem kl halv 8 i morse stackarn. 
Neeee nu ska jag surpla i mig min hemgjorda halvgoda latte och fixa mig lite!  
Juste jag ska försöka skriva lite fler inlägg, min blogg lär ju vara tråkigast i världen.

Kommentarer
Postat av: maja

braaaaaaaaaa skriv!! :D tack för helgen ! <3

2009-02-01 @ 22:20:47
URL: http://majanovajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0