Faaaaaaaaan

åhhhhhhhhhh jag är så osmart pucko så de är inte sant. Idag så stog jag vid spegeln och hade en tändare i handen och tänkte jag kolla hur mina ögon såg ut när jag hade elden nära ögat typ ( fråga mig inte varför! ) men så kom den visst för nära ögat och mina jävla ögonfransar tog eld! jag skrek och började slå på ögat! Maja asgarva och jag grinade. Fan i helvetes skit. kul att ha några millimeters ögonfransar på ena ögat, skitsnyggt verkligen. Det ser ut som ett helvete och mitt ögonlock är svullet =( stackars stackars mig! de kommer ju ta fleera månader innan de växer ut igen.

Men men ska jag inte tänka på de för då blir jag ennnu lessnare. 
Kom precis hem efter en snabb skoldag,  på förmiddagen så hade vi iskunskap och dom som ville fick bada isvak, men jag var för feg och gjorde de inte eller jag hatar verkligen att frysa och omde är något man gör när man hoppar i ett litet hål i isen så är de väl att frysa. Kanske ångrar mig lite nu efter åt men skit samma:) 
Maja gjorde de iallafall o hon var jätte duktig, fick tillbaka talförmågan rätt snabbt och kravlade sig upp.  Sen efter lunchen så hade vi bara två snabba lektioner, sjukt skönt.
Kom hem för en timma typ o nu ska jag göra något bra och sen iväg på en lektion ;)
Kan de inte vara fredag i morgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0