pluggis

Fan vad jag är lat!  denna helg har jag inte gjort någonting alls.  gått på stan en sväng igår annars bara varit hemma. Och de har varit suuper skönt.  
i Fredags var jag på bio o såg Bolt, den nya disney filmen:)  Den var jätte bra faktiskt.  Typisk barnfilm som man verkligen vet hur den slutar osv, men de tycker jag inte gör något:p
Nu orkar jjag inte skriva mer, ja måste städa klart mitt rum och plugga astronomi. Skit vecka jag har framför mig, no-prov i morgon, hk-prov på tisdag fet inlämning av en fördjupning i indiens heliga kor tills på fredag.   Jag har inte börjat på något av de. uuunderbart, som vanligt med mig.   MEn på torsdag kommer min bästisfestis hit, ninis kanins. 
Här får ni se en bild på världens finaste Logi:)  
SHIT fan va klockan var mkt!!  Godnatttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0