tired

Jag skiter i att de står utkast: på mitt förra inlägg för att jag är så cool    närrå men jag orkar inte ändra och jag vet inte hur man gör heller:p  
Nu vart jag helt plötsligt skit glad o pigg men de är nog för att min trötthet har gått över till super pigg, så där som man blir när man är skittrött ni vet hehe.
Idag så har jag som ganska många andra gjort nationella prov i svenska, de är nog däröfr jag var så trött.   
Vi satt inne i klassrummet i 200min och skrev på en berättelse, novell eller uppsats typ man fick välja själv. jag valde att berätta om en egen upplevelse på natten. Inte en person i världen kan ju säga att de vart intresant men fan, vad gör de om 100år?  som majsan brukar säga:)     
Hatar dom här nationella proven, jag blir skitnervös innan jag ska göra dem och då går de ju inte alls, inte kul:(
Efter skolan så var jag hem till pappa och red min hästis, han är jätte tjock och lat nu, lite jobbigt. Men han är endå duktig:)  
Nu är jag hos mamma och ska antingen plugga till astronomi provet i morgon ELLEr kolla på lipstickj ungle.. hmm lutar nog åt de andra alternativet. inte bra. 
Jag slänger in en bild på mig o mig o kuSen hihi:)

godnatt!

Kommentarer
Postat av: maja

fan va dålig vi är, inge pluggning för mig heller ivkäll, allt annat är så jävla mycket bättre.. snygg vi är ;)<3

2009-02-05 @ 22:15:10
URL: http://majanovajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0