hejhejhej hemskt mycket hejjjjjjj

Hej!  Just nu ligger jag i min säng och väntar på att piggna till.
Fattar inte hur jag kan vara så trött. igår kväll så tog jag de ju bara lungt, maja elin o clara var här. Vi kollade på wanted som är en skit bra film och gick och la oss max kl 1. Fast vi vaknade nio i morse, kanske är de?   aja iallafall så har jag nyss tryckt i mig en stor kopp smoothi eller hur de stavas och nu sitter jag med en kaffelatte i handen. Nu ska jag fan bli pigg.  

Ska snart bädda min säng och vänta på skjuss till pappa där jag ska vara barnvakt hela kvällen, fuun!
känns lite surt att behöva vara där nu när jag är ensam hos mamma, hon har handlat en massa goda saker och jag kan inte va här o äta upp de:(   aja jag lovade ju papi att vara där för fleera veckor sedan.

Äntligen är de ju lov också! som jag har väntat:D  fram tills på torsdag ska jag bara ta de lungt, kanske blir en sväng till åre någon dag men annars:)  Och på torsdag åker jag till NINA i enköping. ska bli så super kul. har aldrgi sätt deras nybyggda hus eller hennes nya fina toppen häst:)  På fredag tror jag att vi ska åka in till sthlm över en natt. de blir toppen! 
Dom här brudarna var vi i går;)


Kommentarer
Postat av: mAJA

ye:D åk till åre nån dag<3

2009-02-28 @ 15:11:46
Postat av: maaaaatie

Faaaaan elin ja måste också vara barnvakt i kväll mammi å pappi e hos er nu hehe:) pusssss

2009-02-28 @ 17:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0