tjippp

Ja känner mig rätt patetisk med allt jag gör just nu.
Jag vill ha något  att se fram emot något roligt, visst på lördag ska jag se håkan hellström men de är lixom för kanske två timmar sen är de över.  Typ en resa vore inte fel, eller något stort som piggar upp vardagen hehh värsta nörden jag låter som men jaa:p  
Iallfall så ligger jag just nu i min säng orkar inte gå härifrån för då kommer jag träffa pappa o hans "tjej" och två barn. känns inte så lockande att behöva vara trevlig o glad nu när jag absolut inte känner för att vara de och umgås med dem. Ångrar att jag inte åkte till mamma i kväll men jag frös för mycket för att pallra mig upp till bussisen.  
jag har tråkigt nog inga roliga bilder på den här datan att lägga upp:(
byebye äppelpaj,   inte för att de rimmade men.


Kommentarer
Postat av: maja

ja men vi drar på en resa du & jag?! <3

2009-02-12 @ 12:28:40
URL: http://majanovajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0