home

jag skrev de här inlägget för några dagar sen..................................................... öh

Hemma igen efter två veckor på fri fot heh. Det har iallafall varit 2 mycket roliga veckor med min bästa vän m familj.  Första natten så stannade vi i fränsta mitt ute i skogen hos några vänner till jonas o maria. Där hade vi en mycket trevlig och rolig kväll efter de så fortsatte vi till falun sen efter de öland :)  I öland så hade vi ungefär 3 och en halv dag fint väder så lite sol fick vi. Efter en vecka där så åkte vi till sthlm bodde där en natt och sen till enköping i några dagar.
Jag har en massa bilder att lägga upp men nu är de så att ja inte har sladdfan här så dom lägger jag upp en annan dag:)   

Ikväll så har jag bara softat, njutit av att vara hemma typ. gosat med mina fina hundar:) I morgon så kommer nina hit och håller mig sällskap. pappa är borta i någon vecka så jag är husvakt yeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0