1 juni:DDDD

 I morgon så åker jag till åre på klassresa, det kommer nog bli rätt så kul tror jag, klassen är faktiskt helt okej vissa tillfällen:)
I dag har jag varit på skolan ridit ätit fikat med jonniponni, rökt vattenpipa och pratat i telefon med min nina :)
På skolan hade vi sista provet på kastal, känns så sjukt skönt, helt galet! även fast de kasnke itne gick så bra så spelar de ingen roll. nu är de bara slappa dagar kvaaaaar sen my love LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!

Nu ska jag gå och skölja ur mitt hår, har en hårinpackning i som jag fick av paui, taxii:) sen så ska jag städa rummet, packa och sen sova. måste upp kl 8 i morgon, längtar riktigt mycket till att mobilen ringer då asså! fy blä usch. 

Juste jag brände mig ju i går på ryggen, i dag har de kliat som bara fan i helvete värre en något annat ja någonsin varit med om, jag känner mig helt psykist störd när ja försöker klia mig där, måste ju se helt galen ut men de går fan inte att låta bli jävla fan vad de kliar. Kanske värt att smörja in sig med solskydd endå?! Sveriges sol verkar ju trotsallt ta lite..


Majas doggar var med oss i söndags. Dom lekte lite i alla maskrosor och blev jätte gula. Det var mycket mer än vad de ser ut som på bilden.



goodbye my lover goodbye my friend




Kommentarer
Postat av: Pawolin

MEN BRA har du börjat använda den till ditt äckle hår!!!!!!!!!!! hoppas de blir kyl i åre döh :)

2009-06-02 @ 17:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0