latis

Fan vad jag är lat, i morse va sängen för skön för skolan så jag stannade hemma. vaknade någon gång vid 12 och låg kvar i sängen i någon timma, sååååå skönt. Jag har typ tagit sommarlov nu. Eller i morgon så ska jag till skolan vid 12 för att kolla på majas dansuppvisning sen på kvällen är de middag med alla nior. De kommer nog bli riktigt trevligt hoppas jag, hemskt att träffa klassen för sista gången men. 
Jag kan iallafall inte fatta att ja sen får sommarlov!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det man längtar efter under hela året är äntligen här:D haha jag låter som värsta freakgeeken.
 
Ikväll så tänkte jag städa mitt rum men jag la mig i sängen och somnade istället, vaknade upp vid tiotiden och såg att twilight hade laddat klart så jag kollade på den, och som alla säger: sjukt äckligt bra film. hetare kille är svårt att hitta asså. Och nu ligger jag här igen, kan inte sova och lite ont i huvudet och magen har jag. undra vad fan de beror på?! Kan ju iallafall inte bli sjuk nu   naepppp de går icke.
Nu ska jag gå o hämta ett glas vatten och sen försöka sova igen.  Vad fan hände med vädret?! Trodde de skulle bli sommar nu ju:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0