måndag 22

I går kväll så kom dojjan till mig ja hade inte träffat henne på läänge förutom ett halvsuddigt studenten. Det var iallafall treevligt och skönt med lite moraliskt stöd eller hur man ska uttrycka sig. Jag somnade någon gång vid tre och min klocka ringde kl halv 9 i morse, de var mindre trevligt. men jag klev upp och sen har hela dagen bestått av hästar ungefär.
Snart så ska jag åka med min brur in till stan till min fina underbara vän Ninis, vi ska nog hänga med rasmus ett tag också. Det blir säkert kul, sjukt länge sen jag träffade han. 
Nina fyller 17år i morgon! Grattis som fan till lillminnet..



Mer bilder än så orkar jag inte ladda upp. På bilderna är iallfall några av mina finaste vänner.

Kommentarer
Postat av: pawolin

naaaaaaaa :)<3

2009-06-25 @ 23:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0