ordning och reda lådvin på freda

Vilken bra och rolig helg jag har haft:) fredagen var galet kul! Var lite överallt men trappan tar ju allt som vanligt. Man blir ju sjukt glad av att se alla sjukt glada och fulla studenter! Grattis alltså. Rullade hem vid 4, ont som fan i fötterna hade jag. 
 
I lördags så vaknade ja o paui, åkte till mandis o sen vidare till nina. Jag och nina drog till pause o fikade med alex och marcus om ja inte minns fel:)  senare på kvällen så blev det fethäng med pauliine amanda och jimmy. Vi alla var rätt trötta efter gårdagen så vi kollade bara på film hela natten typ yao

Idag har jag käkat på donken med mina feta homisar, upptäckt att jag är jävligt fattig, städat pappas jobb, blivit några hundra kronor rikare, blivit lessen, ridit min fantastiska häst, blivit gladare och nu ska jag sova hoppas jag.

två bilder från förferren i fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0