sug

Några fula äckliga fattiga snuskiga jävla objudna svennar tog min data all mammas och min brors sprit och en massa dyra parfymer från mitt jävla hem i fredags. Inte nog med det, någon jävel var tvungen att hälla i allt dom hittade i mina brorsors akvarie så att mer än hälften av fiskarna dog och det tog hela jävla dagen att göra rent det. Dom var också tvungen att bryta sönder lite skivor.
Vem i hela helvetet är så sjukt dum i huvudet att göra något sånt? Visste inte enns att de fanns sånna människor.

Jag hade iallafall en av dom värsta dagarna i mitt i liv i går. så sjukt äckliga människor de finns.  I fredags hade jag iallafall kul tills jag märkte allt som hänt. 

Kommentarer
Postat av: matilda

fyy faan tycker så jävla synd om dig!!!

2009-06-21 @ 21:59:23
URL: http://matildathuresson.blogg.se/
Postat av: Viktoria

fyfan, stackare;/ man blir alltid förvånad över vilka jävla människor som det finns :(

2009-06-22 @ 11:15:08
URL: http://enannandelavostersund.blogg.se/
Postat av: linda

finner inte ord....

2009-06-22 @ 18:20:29
Postat av: sanna sunk

Va e de för jävla idioter som ska förstöra hela tiden? :@ blir så jävla förbannad !!!

2009-07-03 @ 01:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0