norrlänska ye

aoh jag håller på att bli sjuk:( sjukt ont i huvet.   Iallfall så ligger jag på vårat rum nu och ska snart sova, matildis har precis slocknat på en madrass brevid mig.
Idag har ajg iallafall tävlat, T2an gick rätt så bra eller jag fick inte toppen poäng men jag vann klassen så jag är jätte nöjd:) I morgon ska jag rida final men eftersom att jag är den enda ungdomen i finalen så har jag egentligen redan vunnit min klass men final ska jag rida endå:)))) Fyrgången gick inte riktigt så bra. Där blev de inga bra poäng och ingen final men min gris är duktigast endå.

Jag ångrar faktiskt att jag inte var med på avslutningen på skolan. Känns tråkigt att inte fått vara med och säga hejdå till alla osv. Men förhoppningsvis är de inte sista gången jag träffar dom.  Nu måste jag sova om jag ska orka släpa mig upp kl 7 i morgon =(  Hatar verkligen att kliva upp tidigt!!!!!!!! fyfan hjälp mää.



PÅ TISDAG FLYTTAR KANINEN NINA TILL ÖSTERSUND, VÄLKOMMEN TILLBAKA BABY!


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAA ELIN! lycka till imorgon!!!<3

2009-06-13 @ 00:09:39
URL: http://ninask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0