29

Jag ahr blivit en basket fantast tror jag, tycker tilloch med att de är roligt o kolla på min lillebrors matcher!:o
Dom är så söta när dom springer runt på planen o gör allt för att få bollen i korgen och tänk att dom lyckas också. Till och med sjuåringarna får de att se lätt ut:) De var riktigt kul o se!

Helgen har varit lugn o skön, ja tror att jag ahr blivit värsta soffpotatisen haha känns som om att ja alltid skriver att ja tagit de lungt nu för tiden men de ju toppen!:)  I fredags var ja o lindis på news hela kvällen o fikade o sånt, mycket mysigt :) Och i igår lördag hmmmm  vafan gjorde jag på dagen? vaknade halv 1 efter de vet jag inte, antagligen inget viktigt då.
Men på kvällen så kom Matilda den vilda och umgicks med mig, även vi satte oss på news hela kvällen, de har nästan blivit mitt favorit fik nu,  pause blir ju bara dyrare o dyrare så för mig som inte har världens cashflow har inte råd med de i längden.  Även de var toppen! 
Nästa helg ska jag upp till åre med Nina o några, de kommer nog bli skiiiiiiiiiiiiiiiit kul:D
Nu måste ja börja laga mat till mig johan o linus. inte så lockande men.
Kolla, fan vad brun jag är!........................  skit :p


Kommentarer
Postat av: maatilda

haha matilda den vilda?? va menar du me de;)

myspyys på news me latte morotskaka å popcorn;)<3<3

2009-03-29 @ 17:07:13
Postat av: NIIIIIIIIIIINA

du är fin elin

2009-03-29 @ 21:14:06
URL: http://ninask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0