...

Kom precis hem från veterinären, vi var tvungen att åka dit med våran katt jamaica som skulle få ungar men verkade ha jätte ont och de kom ut lite konstiga saker...  iallafall så fanns ingenting kvar i magen på henne:'(  så de som har gjort att magen växt var eller vart de något fel på så kroppen hade typ absorverat eller vad de heter de..  Jag tycker synd om våran lilla mackan. Men tur att hon mår bra iallafall!  
Och vi är ju inte helt kattunge lösa för mercedes fick ju trots allt 7st små bebisar i onsdags :) 
Eftersom jag vet att precis alla vill veta hur mina katter ser ut så kommer lite bilder här.

 7st små kattråtter
Jamaica :))mamma mercedes :))signis:))

Under här är en bild på min katt som vi tog bort för någon vecka sen. rip murrekurre



Kommentarer
Postat av: Lina

söta (:

2009-03-29 @ 20:34:02
URL: http://broccolimos.blogspot.com
Postat av: sabina

vilka fina katter :D

2009-04-03 @ 10:40:23
URL: http://mylittlepowny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0