måndagis 23mars

Hela dagen idag har jag gått run toch tänk på när jag var i laspalmas med mamma, nina hennes syster och mamma. Guuuuuud vad jag vill tillbaka dit NU och bli brun och ha de såååååååååååå skönt och vara med världens bästa nina. Finns mycket jag skulle kunna göra för en resa kan ja säga.  
Här är lite bilder från laspalmas som jag vet att alla vill se.. ;)  
första dagen ååh jag minns de så väl:) 
Jävla skit internet. får till en bild sne kommer de fram "sidan kan inte visas"! jag får ladda upp bilder när jag är hos mamma i stället. puss

Kommentarer
Postat av: maja

vi ska fan åka till kroatien på något sätt & vis!!

2009-03-24 @ 07:44:39
URL: http://majanovajosefin.blogg.se/
Postat av: matilda

snyggging<3<3

2009-03-24 @ 17:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0