onsdag

I morgon ska jag åka till Nina:D  åh jag längtar som ett as, hur dom nu längtar?!    Jag har inte packat ett dugg än, de får bli i kväll.
Snart så ska jag ta benen o gå ner till stan där jag ska möta upp Jonna, vet inte vad vi ska göra gå på stan, fika kanske. Länge sen ja träffade henne nu.
En veckas sportlov är för lite verkligen för lite. man hinner nästan ingenting känns de som. 
Jag vill ha sovmorgon varje dag.
hatar att tvinga sig upp på morgonen och försöka fixa sig utan framgång och sedan iväg till skolan för en hel dag som ungefär aldrig är så kul. Naej kan man inte bara vara klar med skolan efter nian, vore ju absolut inte fel.
Men eftersom att de inte är möjligt så ska man tänka positivt, BARA tre år kvar!  Nu vill jag inte tänka på de mer:p 
Blev inge åre i veckan. kände inte för att följa med dit idag. Kanske ångrar mig lite nurå..  hehe aja jag missade ju inte en sovmorgon iallafall, de är bra!:)
måste ju lägga in någon bild så här får ni se en vacker en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0