tisdagis

helgen hos nina var jättejätte bra! jag har aldrig så roligt som jag har med henne hon är världens bästa.
Jag var hos henne alldeles för kort tid.
Vi var i sthlm fredag till lördag också, fyfan man märker att östersund är litet när man är där. På fredagen följde jag med Nina på skolan också, de var kul!
På söndagen när jag skulle åka hem så tog jag först bussen till uppsala där jag bytte till tåg som skulle gå till sundsvall där jag skulle byta tåg en gång till hem till ösd. men de tåget var tydligen trasigt så då fick jag och många andra vänta ute i en snöstorm på några bussar som skulle ta oss till östersund ist.
jättejätte kallt var de och jag hade tusen kg väskor.  När bussarna äntligen kom så var jag självklart för seg och kom på den bussen som skulle fara in i varenda liten by som tåget egentligen skulle ha stannat vid, hela resan tog 2timmar längre änn vad den skulle ha gjort om vi hade åkt tåg. Då var jag ju lagomt less kan ja berätta.
Men jag tog mig ju hem iallafall :) 

Riktigt segt att skolan har börjat igen känns absolut inte som om att ja har varit ifrån den i en vecka allt som vanligt och på fredag har vi några timmars nationella prov i eng blä längtar tills alla dom är avklarade!    MEN snart så är nian klar!:D

Neee nu ska jag gå och prata viktiga saker med far min. Jag är faktiskt nervös och håller tummarna för att han är på bra humör. wish me luck 
Tänkte ladda upp någon bild men tydligen så gick inte de. de kommer sånt där kryss på bilderna skit irriterande:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0