fail

jag borde sova jag borde sovaaaaaaaaa fan de går inte eller jag har inte lagt mig under täcket och försökt direkt men om jag skulle göra de så skulle jag bara inte kunna sova o bara ligga där som ett jävla skämt. 

I kväll har jag varit så sämst skulle plugga städa rummet bränna ut skivor ta fram kläder o välja till niornas dans i morgon de ända jag gjort är att fixa skivorna annars ingenting, inte bra. kommer ångra mig som fan i morgon.  Har iallafall träffat jonna i dag, jag och maja tog en fika med henne, super trevligt! Höra om hennes Monacoupplevelser, lite avundsjuk jag blev då! eller inte så lite heller. 


 fan vilken söt bild jävla heting alltså ojoj.
Nu ska jag sova jag ska fan filmas i morgon! kul som fan alltsååååå.
Hoppas att ni som läser mina inlägg gillar svärord. hehe

Kommentarer
Postat av: maja

heting geting:)

2009-05-07 @ 07:43:51
Postat av: matildaa

varför ska du filmas?:D

2009-05-07 @ 16:47:26
Postat av: linda

haha älskar de orden :)

2009-05-07 @ 20:46:25
URL: http://lindaledin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0