friday night lights

På fredag kväll så fick jag för skjuts av Johan till jonnsan där de var födelsedags middag för Jonna som fyllt 20 med lite tjejer. Vi spelade spel åt och hade trevligt!  Vid 11 kom våran skjuts, en såkallad limo.. Kanske var de för 20 år sen? :) aja vi åkte med den in till stan och dansade hela kvällen. Efter det så åkte vi på efterfest och kom inte i säng förän 5 halv 6. 
En koort sammanfattning av kvällen men jag hade jätte kul!



Dom ända bilderna jag har. Måste be dom andra skicka sina bilder också!
Nu ska jag gå och ta en ipren elelr alvedon för mitt huvud som gör skitont (som vanligt?:s) och sen ta en dusch och sen plugga tills jag stupar. Måste göra klart svenskaaan! 
byebye applepajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0