piggis

I går slog jag ju till med 4 inlägg, hade nog lite för lite att göra.  Men i dag kommer ett iaf:) Jag har varit på skolan, hade världen huvudvärk hela dagen inte skönt:( Men sen när ja kom hem gick de över och jag red min fina häst och sen tog jag fram min lilla moppe! Och körde till mamma! var faktiskt rätt rädd, första gången i år jag kör och måste köra i stan. Har inte så stor koll på regler o sånt, de enda jag kan är hur man gör i rondeller stannar och gasar ungefär. Vet inte hur skyltarna ser ut där de är enkelriktat osv.. men ja körde lite omvägar o sånt så jag slapp alla sånna saker:) Men jag måste nog ta o lära mig, känns inte så säkert att köra runt o gissa alla regler hehe. 
Ikväll så har jag pluggat och suttit vid datan, kom på att jag inte kollat på en av mina favorit filmer på jätte länge, Nyckeln till frihet, sååå bra film! Morgan freeman är nog en av dom absolut bästa skådespelarna i världen eller iallafall enligt mig. 
Nu ska jag skriva lite svenska och sedan sova.  Tänk att jag lyckades ordna upp skolan, inga ig varningar längre. känns så himla sköönt.  Godnatt Jag skulle inte tacka nej till en latte nu mmmmmmmmmmmmmmmmm :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0