söndag degdag

Har suttit skit länge och skrivit ett jätte långt inlägg om vad jag gjort i helgen men de vart inge bra så jag tog bort allt. Har iallafall haft en bra helg! Glömde min data hos mamma så jag har inga bilder nu men de ska jag lägga upp när jag får den, då är de roligare att berätta också. 
Jag skulle behöva plugga som fan men de går inte för jag ahr inte min helvetes jävla njsdfhkfh kshf data så nu hoppar ja i sjön, isen är ju äntligen borta så de är möjligt.
 
Bilden är iallfall snart två år gammal. Jag och nina badade i orrviken en fin kväll :)


Kommentarer
Postat av: mmmm gissa vem:D:D:D:D

sexi girl

2009-05-03 @ 22:29:37
Postat av: eemma

åh tro mig det var de! (:

2009-05-04 @ 20:06:39
URL: http://emmzih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0