trött!

Jag måste gå och lägga mig mycket snart annars går nog mitt huvud själv och lägger sig för fyfaaan vad ont jag har alltså! bläää.  Ikväll så har jag iallafall pluggat, pluggat skit mycket faktiskt! kan jag inte vara så här duktig varje kväll? då skulle jag ju ha rätt bra betyg:) 
Fick iallafall min data i dag, pappa åkte och hämtade den åt mig, de underlättar ju pluggandet att ha en bra fungerande data som inte tar bort allt lite då och då som skolans datorer tex. Dom är helt jävla dum i fan! Har hänt ett x antal gånger att datan bara tagit bort allt jag skrivit och jobbat från jordens yta ungefär så då är de ju bara att skriva om allt, de är ju skitkul när man skrivit kanske 3 a4 sidor? usch vad jävla äckelarg jag blivit!  Men aja så är de inte nu:) för nu har jag miiiin.    
Idag så har jag Iallafall varit på skolan till tre sen hem och ridit sen pratat lite i fonen ätit och nu så har jag pluggat sen kl halv sju kanske. Sååå duktig är jag:)  Snart lägger mitt huvud av på riktigt så nu lägger jag ut lite bilder sen är de pyssanlull.


Mer bilder än så kan jag inte ladda upp för internet ville inte det. Underbart de är att bo ute på landet :) De är iallafall från i torsdags senare in på kvällen än så kommer jag nog inte att lägga upp:)

nu........... KUDDEN!!:p

Kommentarer
Postat av: maja

cooola!

2009-05-05 @ 07:52:12
Postat av: Pawolin

as hårda brudar döh

2009-05-05 @ 17:43:08
Postat av: anna

vart har du köpt din solbrillor?

skitsnygga!

2009-05-09 @ 18:08:59
Postat av: elin her self

taxii dom har jag köpt på glitter ;)

2009-05-10 @ 22:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0