två veckor!?

Fan asså jag som tänkte sova tidigt i kväll men så glömde jag bort de och klunkade en kopp kaffe, så jävla bra kommer jag ju inte somna före 2 i natt heller dåååååå. underbart ju! iiiiiiiinte.

Kom på en sak nyss, om två veckor precis träffar jag min klass för sista gången samlad eller va man ska säga, konstigt. vi har ju faktiskt gått tillsammans i 10år nu, helt sjukt. 
Om precis två veckor så får jag sommar lov också!!!!!!!!! helt sjukt skönt, årets jävla höjdpungt! 
Nästa vecka så ska vi på klassresa, en natt i åre hehe men de blir säkert kuuulii det med :)

Sommaren kommer nog bli galet bra iallafall. Det blir kanske en resa med majsan till kroatioen eller liknande och jag ska kanske hänga med ninis till öland. båda sakerna låter ju bara för braaaaaaaaaaaaaa yeeeeeeeeee, och sen blir de ju en massa andra skitroliga saker här i östersund :)   Hoppas bara att mitt cashflow tillåter.

Här är två bilder sen i helgen.  kort nr 1 är de salamanderamanda bajamaja o jao. Andra bilden tycker ja va söt, gosigare hund!


Juste det! I dag köpte jag en klänning och ett armband som jag antagligen ska ha på avslutningsmiddagsgrejjset. rätt roligt de med aaassså.   Fresten så vill jag fixa mitt hår lite ljusare änn vad de är har fan ska jag göra det om jag inte vill slinga? omöjligt eller! ble. 

grym sommarlåt jao
 

Kommentarer
Postat av: maja

jaa tycker vi åker till kroatien, bara mina jävla föraldrar kan bestämma datum nån gång!!!

sexiga bilder

2009-05-28 @ 16:26:39
URL: http://majanovajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0