25 november.

Jag är dödstrött och ska sova vilken sekund som helst men först tänkte jag skriva och berätta vad jag haft för mig vilket inte är så mycket men endå:)
Åkte till lund i går efter skolan och red min bruna springare sen så kom jonna dit så det blev en chicago och prat kväll, jätte mysigt! Klev upp i morse och då skjutsade hon mig till skolan så hade jag två lektioner och sedan gick jag ner till stan och mötte upp henne igen för att leta lite skor och dricka lite kaffe.
Hon flyttar till åre i helgen, känns skit tråkigt men jag får hälsa på henne!:)
Efter staden så åktejag bara hem och har läst igenom en massa papper och börjat skriva på ett tränings schema för en månad.. Sjuuuukt segt. Hoppade också över dansen ikväll pga att jag var tvungen att börja med de, bläääääääääääää.
Nej nu stängs mina ögon av sig själv. godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0