lugn lund-helg

Hallå! Vilket rolig helg jag harrr, woho!  Nejdå men så illa är den inte bara lite segt att behöva vara i lund hos papa från fredag till söndag kväll. Hade varit lite roligare om han var hemma  så att jag fick träffa honom lite meen inte är han det heller. Aja tur att jag har underbara vänner som ställer upp så att det inte blir allt för ensamt.
Igår kväll så var Amanda Paui Linda Julia och Evve här och sällskapade. Vi åt tacos och blåbärs paj. Det var jätte mysigt och gott, till och med så mysigt att jag fick ont i magen.
Idag så ringde klockan kvart över 8 då jag var tvungen att gå ut och släppa ut hästarna, inte så jätte skönt då jag pratade i telefon tills kl3.  det gick rätt fort i stallet och sedan kunde jag gå in och sova till kl kvart över 12 :)
Alla åkte hem runt två tiden och efter det så har jag hunnit rida och pysslat om min lilla häst som är finast i världen.
I kväll så ska jag umgås med Stefan o Thomas. Får se vad vi hittar på, skulle gissa på att det blir lite poker spelande eller liknande och jag som inte kan spela det men det är lätt fixat skulle jag gissa:)

Jag läste igenom lite inlägg förut, det var fan inte roligt. Särskrivning på hög nivå. Mer än hälften av allt jag skrivit är felstavat + att jag suger på styckeindelning och vart man sätter , osv.. ha ha Jag hade faktiskt kunnat göra det bättre men jag orkar aldrig läsa igenom de jag skrivit och då blir de som de blir.




Nu måste jag kila till steffi o thomis. eheh tjarrå

Kommentarer
Postat av: matilda

ni e så snyggga!!!

2009-11-07 @ 19:50:54
URL: http://matildathuresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0