långa nätter

Jag sitter just nu i lund och väntar på att pappa ska komma hem så vi kan åka till mamma och äta tårta, Linus fyller nämligen 9år idag, grattis till haaaan:)
Efter skolan så åkte jag direkt hit och lastade min häst för att åka in på kliniken på röntgen vilket gick jätte bra, känns riktigt skönt att han inte hade spatt eller liknande. 

Sitter och lyssnar på fireflies på typ högsta volym, sjukt bra låt och jag blir aldrig less på den! Jag har en förmåga att när jag hittat bra låtar så lyssnar jag på den 24/7 tills jag lessnar lite tråkigt faktiskt men meeen:) heehhhhh

Jag tog lite kort med webcameran nyss, asssnyyggaa så jag lägger upp några. titta och njuuuuuuut........ 
 


En bild på mina bröder för snart tre år sedan i Mauritius :)


Nu kom pappsen. ¡adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0