Mandarin

äter jag just nu, så gott! Och faktiskt så är jag duktig och ligger redan i sängen för att snart sova. Tänkte försöka komma i tid till skolan i morgon då jag börjar kl 8!!!! Enda dagen på veckan och det är också enda dagen som jag brukar komma försent. Jag menar hur jobbigt är det inte att kliva upp halv 7? Då det känns som mitt i natten och det fortfarande är kol mörkt ute. ble.

Idag så har jag varit på skolan och sen gick jag på stan och drack te på pause med linnea. Konstigt det känns att dricka te istället för latte men jag har kommit på att jag får sjukt ont i huvudet av kaffe så har lugnat mig lite med det. Te är nyttigare också:)
Fan jag kom nu på att min kamera ligger i mitt skåp.. helveete hoppas inte att någon bryter upp mitt lås, lite läskigt då de hände en annan i klassen för någon dag sen. Bara att hålla tummarna typ.
Nu ska jag kolla på någon film och försöka sova så jag säger godnatt :)


Här är två bilder från i fredags:) Nina & Linnea och jag & Nina. Fler bilder än så togs inte hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0