same mistake

Ååh så ont jag har i ett av mina fingrar nu!  Råkade alldeles nyss att bränna mig på en plåt.. Det dunkar i hela fingret, känns som om att någon har skärt bort skinnet typ hah.

Jag tog alldeles nyss en stekhet dusch vilket syns nu för jag är röd som en rödning men det spelar ingen roll för enligt mig så finns det nästan inget bättre än att duscha vaaaaaaaaarmt :)

Var på dans i kväll, riktigt kul men rätt jobbigt eftersom att jag fortfarande är förkyld och hostar så fort jag lyfter ett finger, riktigt jobbigt.

Jag fick nu ett "återfall" eller vad man ska kalla det med tanke ¨på min förra data som blev stulen på midsommar. Alla bilder och filmer jag hade på den som inte finns någon annan stans åååh. Dumma dumma dumma människor det finns:(

godnatt

En bild som gör mig glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0