19 okt.

Grymt härligt dag idag. Eller ja förutom uppstigningen i morse då:)
Hade två lektioner, första var spanska och vi kollade på film hela lektionen. Vi fick se Barnhemmet vilken jag har sett nästan tre gånger på bara någon vecka vilket kanske var tur?
jag är rätt fjantig när det gäller skräckfilmer. När de är läskiga så brukar jag hålla för öronen och skrika för att överrösta tvn och ibland börja grina.
Andra och också sista var svenska som gick riktigt fort. Efter skolan så gick jag på stan med mamma, vi åt på lilla ziam. Underbart! Jag minns när jag var liten och vi bodde granne med dom som har resturangen. Önskar att det var nu för jag kan inte påstå att jag njöt utav det då..
Ikväll så kom lillamanda förbi en sväng och kollade lite på tv med mig sen gick hon hem tyyp :) Alltid lika ruuligt.

Just nu sitter jag och laddar inför en lång dag i morgon 10-16.15! I feel like dying ehhe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0