brumpan

Sitter nu här i brunflo hos min papaa, sjukt länge sen jag var här så jag kände att de var dax att spendera en natt in the ghetto.
Skolan började kl 10 i morse så de var att kliva upp när de fortfarande var mörkt:( jag hatar att de börjar bli vinter och dessutom så kommer den alldeles för tidigt. inte skönt! Jag vill kunna gå runt barbent och svettas istället för att klä på sig sjukt mycket och ändå frysa. 0,01% mysigt kanske..  Fick tillbaka ett matteprov idag som jag gjorde i fredags.  G+, inte dåligt för att vara mig så jag är jätte nöjd:) Slutade skolan kvar över 4 efter en riktigt jobbig idrott. Tog sen bussen till brunflo och tog en sväng på min bruna springare, mysigt fast jag frös som ett as. Kommer aldrig sluta klaga.   så jaa de var ungefär min dag.

Maja såg timbuktu idag på stan! jag vill också :(( 

Nu är jag glad:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0