dead

Jag vaknade nyss, på tok för tidigt för denna morgon. Kom hem vid fem i går och de känns, men kunde inte sova längre så ja. Hade iallafall riktigt roligt i går, festen var trevlig. Efterfesten var skit kul, Jag och pauline åkte runt med Fredrik Pontus och Dennis i stans alla kanter, lyssnade på bra musik och gjorde saker man bara måste göra innan man dör, typ som att jula vid Jula, maxa vid maxi, haft fest vid frösötornet.... Det var fler saker men jag orkar inte komma i håg dem nu. Det var iallafall assssssssruuligt.
Men nu är det en ny dag och jag måste gå ut med hundarna och äta något, min mage feel like dying och sen så ska jag gå på stan med Linda:)) Dax att vakna till riktigt kaaaaaaaaaaanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0