fabulous fredag

Vilken toppen fredag jag hade! eller ja, jag hade två prov och ett läxförhör men bortsätt ifrån det så var min fredag toppen! 
När jag var klar i skolan så gick jag på stan ett tag med Nina Linda och Julia. Vi hyrde film och handlade inför kvällen.
När vi var på väg hem så såg vi självaste Lars Eriksson! En som jag lyssnat på jätte mycket sen han var med i idol 2008 och han är helt otroligt bra. Undra hur länge jag kommer leva på att jag sätt honom… 
Att vara under 18 är ingen hit jämt. I går kunde vilken 18+are som helst gå och kolla när han spelade på pause, lika så ikväll har jag för mig. Tror inte enns att det kostar pengar. Men tyvärr! jag är ju en 18-are.

Iallafall så senare på kvällen så åt jag middag hos Linda, italiensk mat bjöds det på, sjukt gott!  sen var det bara fredags mys där med lite vänner, vi kollade på idol och en film. Sjukt bra film var det men jag minns inte vad den hette hmm...  

 Och i dag är ingen vanlig dag för att idag är det Matildas födelsedag!! GGgrrRrAAATTTtttiiIISsSss:D


Kommentarer
Postat av: matilda

Åååå elin va gullig du är!!hhih pussss<3<3<3

2009-10-10 @ 18:22:32
URL: http://matildathuresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0