hössssssssssssssssssssst

jag hatar höst lovet! Eller ne de gör jag inte riktigt men det är itne det roligaste lovet, vädret kylan ja allt ungefär är sunk, förutom att man får sova länge och umgås med vänner hela dagarna typ. 
Kom precis hem från stan där jag varit med först Amanda o paui sen träffade vi majs o hennes friendos. Vi gled runt lite, chillade på pause osånt :) Ikväll får jag se vad som händer antingen så blir chillegrill med maandis eller så blir det något lite coolare.. Jaaaa får se vart kvällen vänder sig.   Jag längtar tills i morgon kväll då jag ska hänga med brushen på basket, alltid lika kul! :) eller jaa om dom vinner vill säga.
En bild från i sommras. Kan någon bara göra mig brun igen. livet är mycket lättare då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0