söndag pluggdag

Söndag är det dagen som gud glömde eller? måste vara så.. 
Ligger just nu här i sängen med pauline the 17åring, hennes födelsedag idag! Och det firar hon med att tappa mobilen stackars liten! Men iallafall så säger jag ett stort fett grattis till henne och hoppas att hon får lite tur i dag också:)

Igår kväll så kom Jonna hit så de blev det gamla vanliga, prat, Chicago och kaffe för hela slanten. Hon var dock tvungen att åka hem kl 10 men jag ville inte att kvällen skulle sluta då så jag ryckte upp mig och cyklade ner till pause där pauline och stina var. Jag kom precis när lars skulle börja spela och han var helt fantastico, bättre än någonsin:) Vi satt på pause till kasnke halv 1 då han var klar och sen gick vi vidare och dansade loss:)
Idag väntar inget bättre än en massa pluggg! vill hänga med brudarna sen och fira pau riktigt men jag tror fan inte att jag hinner:( 

går inte att ladda upp en jävla bild fan vad lesssssssss jagblir.

Kommentarer
Postat av: pawolin

taaaaaaaaaaaaaack bruttan pluttan, vi firar på tisdag de e lugge :)

2009-10-11 @ 23:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0