cry me a river

Ligger i min säng och kan inte sova, är faktiskt inte ett dugg trött vilket bekymrar mig. Börjar 8:15 i morgon, enda dagen på hela veckan som jag börjar så tidigt och det känns verkligen inte mänskligt att kliva upp så tidigt.
Vill sova, borde sova, kan inte sova..

 Idag så var vi på rättegång, det var intressant men när det inte känns att det är så seriöst som det faktiskt är så vet man inte om man ska skratta eller vad man ska göra för att man blir så osäker typ. Eller ja, så känner jag.

Hängde med amanda efter skolan, städade lite gjorde lite nytta och jaa såna viktiga saker som man måste göra för att må bra, vi befinner oss i ungefär samma sinnesstämning just nu eller vad de heter så de är ju rätt chill, eller inte.

Gick också på extra spanska i dag, super roligt. Var den enda personen där så jag och lilla soledad pratade spanska en hel timma eller ja hon pratade spanska och jag nickade på huvudet och låtsades som om att jag förstod. Bad till gud att ingen skulle komma för det kändes faktiskt lite pinsamt att jag var den enda på hela skolan som är så dålig på spanska att jag behöver gå på extra tider. skön.t.

Orkar inte leta upp några balla bilder så de får bli en otroligt ball låt istället.



Tar nu tag i mig själv och gör vad jag inte är redo för, lägger ner huvudet på kudden och letar efter lite sömn.

Kommentarer
Postat av: Hank

smart rubrik!

2010-04-23 @ 16:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0