Free fallin

Fy fan vad man får minnen till låtar. Oftast är det bra också, roliga händelserika minnen för mig! ååh :)

Idag har jag varit hemma från skolan och bara legat framför tvn och framförallt hostat vilket jag också gör just i detta nu.. Jäkla förkylning alltså. Men har ju iallafall haft mamma hemma så så ensamt har det inte varit.
Just nu så är det kattmöte här hemma. 10 st "katt tanter" sitter ute i köket och planerar inför kattuts som ska hållas i östersund om några veckor, lite smådrygt då jag inte riktigt törs gå ut och ta en macka eller nått för de känns som om att jag är i vägendåå hehe.

Jag hatar att skriva en blogg som alla kan läsa (för de är ju så sjukt många som gör de ;)) men endå så vill jag göra de. jag lägger mest ut bilder på mina djur haha. Men de känns aldrig som om att jag har något att skriva här. mycket lättare att skriva då man vet att ingen kommer att läsa det.

Mitt sällis nu och idag har besått av mamma
och lille tigristigrus på bilden nedan, sötis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0