I-rony.......

Ååh så var veckans jobbigaste dag avklarad. Mycket skönt. Sista timmen så hade vi idrott, vi joggade först runt runt i tio min och kollade sedan pulsen. Spännande, jag hade dock inte högst så jag är stolt!
Nu väntar jag på att min mamma ska komma hem med en kycklingsallad och ikväll så blir det nog bara plugggggggish. Har också np i engelska i morgon, kan inte påstå att jag är super pepp.
Idag har allt känts så himla bra, jag har varit glad och det går bra i skolan! Kan nog ha något o göra med att Majsi kommer hem inom kort. Och det känns som om att jag verkligen hinner med i skolan nu för tiden.
I nian så var jag nöjd bara jag klarade arbeten och de var oftast inne några veckor försent.
Nu vet jag inte när jag sist lämnade in ett arbete försent och på slutet så har jag nästan fått vg-vg+ och till och med något mvg på de arbeten som jag gjort. Börjar nääästan komma ifrån mitt tänkande att jag ändå är dum i huvudet så de spelar ingen roll om jag gör det eller ej...
Nu ska jag äta sallad hejdå

Kommentarer
Postat av: Hank

Najs att du klarade jobbigaste dagen :D

2010-04-28 @ 17:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0