Falla fritt

Hejhejhallå när kommer sommaren och väärmen? nevah evah känns det som.
Det är ju fortfarande lika grått och trist ute och när det är grått så blir det
ruggigt och när det är ruggigt så fryser man som tusingen.
Mina fossingar håller på frysa sönder.

Idag på matten som var näst sist lektionen så blev jag så sjukt frustrerad när jag inte förstod, jag kände bara för att ställa mig och boxa på något eller att skrika högt som tusingen. USch jag kan verkligen inte matte, helvete vad svårt det är. 
Efter matten så skulle vi ha idrott men det visade sig bara vara teori vi skulle ha. Slutade då 15:30 ist för 16:15. asgött. Gick hem försökte plugga lite, åt och just nu sitter jag i sängen och chillar. Borde städa rummet borde råplugga men jag väntar faktiskt på att morfar ska ringa och svara på några frågor :)

Pratade förövrigt med min älsklings nya ägare igår vilket kändes sjukt bra. Kollade på hennes fejja och såg bilder hon lagt ut på honom, började grina ropade på mamma och när hon såg dem så började också hon att grina. Tänkte bara så att alla vet.


Kommentarer
Postat av: Hank

Jag sa ju att det skulle bli bra!!

2010-04-20 @ 21:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0