A girl gotta do what a girl gotta do man

Idag är en bra dag. Jag har gjort en av de saker jag är sämst på fast jag var ändå inte så sämst tycker jag.
Köpte de jag behövde liksom. Jag gjorde också de jag är bäst på som är att göra av med pengar.
Fick iallafall med mig de jag behövde hem. Skor kläder mat och en Maja-stina-lisa. Grett dä.  Hon står in tha shower just nu för att fräscha upp sig lite inför i morgon. Hon har ju inte sommarlov längre ehhehe. Själv har man ju en dag kvar då så jag behöver inte fräscha upp mig riktigt än.. Undra vad jag ska göra då. Tar nog ett chillpill i form av en redig jävla promenad i skogen with mah hundar. Låter som ett bra avslut elläääh. Tror att två små puppor kommer hem i morgon också. Rätt gött fast lite jobbigt för då måste man ju lyssna på hur bra dom har haft de.
Näääääärrå..
Nu ska jag byta sängkläder och kasta ihop mitt rum lite för jag mår illa av att se de like this.
Tränar lite engelska nu sådär innan skolan och allt. Just de sista sovmorgonen i morgon. skitliv.
Vanlig dag på jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0