No one likes a sad face

Sådär nu är den här lediga helgen avklarad. Anntar gick nyss hem, första gången jag träffade henne på nästan en månad så de va mycket trevligt att hänga lite.
Och vilken bra helg jag haft! I fredags så firade vi skolveckans slut med en lång fika på tehuset, de var också sista dagen som dom hade öppet så där bjöds de på glass o götta! inte helt fel. Åkte sedan hem och åt middag med linnea, efter ett tag så kom också johanna och hennes gang och de ena ledde till de andra och kvällen avslutades med bastuuuu. Mycket bra kveel. Vaknade dock upp i lördags och mådde inte riktigt lika bra men smällar man får ta. Chillade typ hela dagen framför tvn med godis och mycket göttit sällskap. Tänkte chilla hela kvällen också men Linnea o jag blev sugna på annat och tog fram vinglasen. Blev dock inte en lika bra kväll för va var jävligt trött osv osv.
Oooch ooch ooooch i dag så har jag bara städat och städat så nu skiner hela huset för i morgon så kommer mammi hem, wiii. Och i dag så kom Lindis och de brudarna hem! iih.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0