Hem ljuva hem

Har faktiskt inte ledsnat än på att vara hemma i lund. Kanske är för att jag gjort saker hela tiden. Igår kväll så kom Linnea och paui hit och joinade. Vi bastade, dom badade och satt nere vid sjön hela kvällen. Jätte mysigt var det. Idag så sov vi till klockan två och då tog dom bussen hem dirr. Jag träffade Stefan och hängde med honom hela dagen. Vi satt nere vid sjön, åkte och köpte glass och bara umgicks, pratade gamla fina barndoms minnen som bla att vi fortfarande är tillsammans.... Glömde bort att göra slut i yngre dagar hehe. Mycket trevligt var det i alla fall.
Åsa kom hem vid halv sex så då gjorde vi mat. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de har varit en skön dag helt enkelt. Får väl se om de blir en lika skön kväll.
Vi gick och mötte paui
Dom båda var väldigt tacksamma för att jag låtit dom komma till de ljuva landet.
Hoppade nästan dirr in i bastun där man blir extremt snygg
Det var en mycket fin solnedgång
Bruttorna tog ett dopp i sjön. Själv så utsatte jag inte min förkylning för det
vi tog lite friskluft
Jag kände att mina yxa skills skulle visas. Kan lova att de blev impad. Ser ut som en grottmänniska.
Steffan och jag hängde nere vid sjön sen har jag inga fler bilder. Nu ska jag gå ut och göra något lolit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0