Back to reality

Kan fan inte fatta att de är sista kvällen på sommarlovet nu. Helt jävla sjukt är det. Men jag tror att de kommer bli lite kul i morgon att träffa klassen oså. Vissa saker blir nog mindre roligt, sjukt nervös.
Vaknade i morse av att pappsen ringde och frågade om jag villa ha thaimat till lunch och de ville jag ju självklart så då köpte han de och kom hit. Han hade med sig Tiger också som har blivit av med bollarna i dag. stackarn. Men iallafall vi åt lunch tillsammans och sen åkte vi och handlade lite, började bli jävligt tomt i kylen så de var behövligt.
När han lämnat av mig så städade jag ihop lite hemma och hoppade i badet. Mer än så har inte hänt i dag. Pratade med mami en sväng ikväll också, de var fan en vecka sen sist.
Nu ska jag kolla på satc 2 och sen sova. shit alltsåååååååååååååå. klockan är ställd på 07.00 i morgon. Har varken gått och lagt mig så här sent eller gått upp så tidigt på heeeeeeeeeela lovet. sickt man.
Mannen i mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0