End of the summer

Min kameras idiot laddare har varit trasig hela sommaren så jag har typ inte tagit några egna kort, bara några med mobilen. Inte så bra kvalle men de är ju ändå lite roligt att ha. Tänkte eftersom att jag är så himla busy just nu så kan ni mina tusen miljoner läsare få se vad jag gjort en liten del av sommaren.

Dagen innan skolavslutningen så drog jag till turki i en vecka för att få en göttig bränna. Vilket inte hände.
Jobbade som fan tills de närmade sig peace and love. Men innan vi åkte så byggde vi upp tältet på Elinas gård. Tur de för de slutade ändå med att vi köpte ett nytt.
Vi åkte till borlänge men var tvungen att vänta i uppsala i några timmar. mycket fint.¨
Möttes av skitfint asvarmt väder. Hoffmaestro var nästan bäst
Men bara nästan för jay-z var bäst. Skönt att bilden är så bra
Peace tog slut. Chillade ganska mycket på paus balle hemma i östersund
Hängde med den här burken och en till till fotingen i några dagar. mysigt
Hängde hos linus med några klassisar. trevligt
Köpte ny mobil, kameran fick invigas med ett kort på den här pärlan som hållit sig gömd och tyst hela sommaren.
De blev yra, alla var glada
Jag med
Varit med maja en stor del av sommaren. Love it
Följde med min fina mamma och bror till moffa.
haft vända dygn en stor del av sommaren. hähä
Hade mitt livs värsta kväll
Många fina grillkvällar at my place
Var på kattjakt. En ledsen Elin och en grovt sökande kötte
Vi var väldigt seriösa med vårat letande
Hittade till slut mannen i mitt liv. lycka
Myskväll på min balle. Här har vi lille clarafara.
De va gött
Pluttpau och jag var stuck in ås aka världens helvete
Jag var lite bitter för de
Men till slut så tog vi oss in till stan. Fick ett par najsa brillor på köpet. lycka
Pauline provade the beauty också. Lite gangsterlik blev hon allt
En av snorungarna chillade på riktigt
Chillade
Chillade med brushen
Två små skönheter hälsade på i lund när jag va några dagar där.
vi bastade
Jag högg ved
Det var en fin kväll.
Har inte tagit några fler bilder i sommar. sjuk tråkigt. Tur att andra är mer aktiv med kameran typ. nu ska jag göra något hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0